Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Zámecké skleníky v Náměšti
Centrum Nová Palmovka
Motorest Gabro Petrov nad Desnou
Pavlačový dům Šámalova 87
Statek Hruškovice
Loučná nad Desnou (žzast a výhybna)
Velké Losiny zámek (žzast)
Železniční trať Moravské Budějovice – Jemnice
Tržnice na Cejlu
Pavlačový dům Cejl 36
Fotka

Železniční trať Västervik–Hultsfred


Historie

Železniční trať z přímořského Västerviku do Hultsfredu v jižním Švédsku (okres Kalmar) byla uvedena do provozu 16. listopadu 1879 švédským králem Oskarem II. V roce 1922 se v koncové stanici Hultsfred spojila s úzkokolejnou drahou stejného rozchodu z Växjö.

Popis

Zdroje

  1. Visit Småland: Culture and History. Dostupné z https://www.visitsmaland.se/en/experiences/culture-and-history/train-nostalgia


Článek na dané téma si můžete přečíst rovněž na serveru Správným směrem.cz

Článek ze dne 25. 8. 2020 byl naposledy upraven dne 26. 8. 2020 a zobrazen celkem 20406×, naposledy dne 8. 10. 2025 v 4:08.

Texty na téma Železniční trať Västervik–Hultsfred

Zpět | Nahoru

Železniční trať Växjö–Hultsfred
Téma:
Železniční trať Växjö–Hultsfred
Úzkokolejná železniční trať Växjö–Hultsfred o rozchodu 891 mm v jižním Švédsku byla stavěna ve čtyřech etapách z výchozí stanice Växjö do Klavreströmu (1895)…
Databáze úzkokolejek
Téma:
Databáze úzkokolejek
Následující seznam úzkokolejek obsahuje všechny dráhy o rozchodu menším než standardních 1435 mm, o jejichž existenci se podařilo získat spolehlivou informaci …

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:




Stránka: